TEKDEN ULUSLARARASI BAĞIMSIZ DENETİM DANIŞMANLIK VE REVİZYON A.Ş.
2014 yılında tamamı bağımsız denetçi ve mali müşavir olan ve tamamı yerel sermaye ile kurduğumuz şirketimiz ile faaliyetlerimize bugün İstanbul'da bulunan ofisimizde 19'u aşkın profesyonel kadromuzla Denetim, Vergi, Yönetim Danışmanlığı, Kurumsal Finansman ve Kurumsal Risk alanlarında hizmetler sunmaktayız.
Finansal Hizmetler, Turizm,Tüketim, Üretim, Enerji, Doğal Kaynaklar ve Inşaat, Teknoloji, Medya ve Telekomünikasyon, Sağlık ve Ilaç ile Kamu sektörlerindeki uzmanlığımız ile müşterilerimize ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilmiş, entegre çözümler üretiyoruz. Kamu ve özel sektör kuruluşları ile beraber yürüttüğümüz sektörel yeniden yapılanma ve düzenleme, süreç tasarımı, organizasyonel tasarım ile bilgi sistemlerinin tasarlanması ve geliştirilmesi bileşenlerini içeren çalışmalar ile ülkemizde kurumsal gelişim projelerine imza atan ilk firmalardan biriyiz.
Vizyonumuz
Şirket ortağı olan 19 kişilik bir takımla ve alt çalışanları ile çalışkan, bilgili, üst düzey Denetim kadrosuyla işe başlamak. Bağımsız Denetimle ilgili İletişimi güçlü, mevzuata hakim, deneyimli bir kadroyla çok çalışarak Lider bir şirket yaratmak. Her zaman bilgi rekabetini savunarak denetimini yapacağımız şirketlere maksimum katkıyı sunmak ve şirketlerin yapısına işlerlik kazandırmak. Sürekli değişim ve gelişim içinde olan global dünyada bu değişime ve gelişime ayak uydurabilmek adına sürekli eğitici seminerlere katılmak, Türkiyede ve Uluslararası konferanslara katılmak, mevzuat ve tüm iletişim araçlarını kullanarak gündemi yakalamak. Uluslar arası Denetim firmaları veya Temsilcileriyle işbirliği yapmak, Şirketimizin temsil gücünü her platformda yukarılara taşımak.
Misyonumuz
Denetimi yapılacak şirketlerin yapılarını; Uluslararası Muhasebe Standarları çevresinde, Uluslararası saygınlığa yaraşır bir yapı haline getirmek. Yanlış yada performans eksikliği olan bölümlerde tavsiyeler sunmak ve bunu raporlarla bildirmek.
Hizmet Standartlarımız
Şirketimizin çok farklı alanlarda sunmakta olduğu hizmetlerin ortak noktasını teşkil eden müşteri hizmeti standartları:
• Müşterilerimizin gereksinimlerini analiz ederek profesyonel hizmetlerin hangilerinden faydalanabileceklerini belirlemek
• Üstlendiğimiz işleri en iyi şekilde yerine getirebilmemizi, müşterilerimizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayabilmemizi ve bizden beklentilerini aşan hizmetler sunmamızı sağlayan hizmet hedefleri geliştirmek
• Bu hizmet hedeflerimize ulaşabilmemiz için uygun bir müşteri hizmet planı hazırlamak
• Yükümlülüklerimizi yerine getirmek, olası sorunları öngörebilmek ve sürprizlerden kaçınabilmek için hizmet planımızı doğru şekilde uygulamak
• Müşterilerimiz ile hizmetlerimizin değer ve kalitesini daha iyi algılayabilmeleri için etkin ve yaratıcı iletişim kurmak
• Müşterilerimizin yönetim kadrolarını işlerinin durumları hakkında bilgilendirmek ve işlerini geliştirmeleri konusunda anlamlı tavsiyelerde bulunmak
• Etkin iletişimi teşvik etmek amacıyla kilit yönetim kadrosu ile olan ilişkilerimizi sürekli olarak ilerletmek, güçlendirmek ve müşteri sadakatini arttırmak
• Ortaya çıkabilecek profesyonel, teknik ya da müşteri hizmetleri sorunlarının zamanında, karşılıklı saygı anlayışı içerisinde ele alınarak çözüme ulaştırıldığından emin olmak
• Müşterilerimizden bizden almış oldukları hizmetler hakkındaki değerlendirmelerini düzenli olarak istemek
• Hizmet ücretlerimizi, sunduğumuz hizmetlerin kalitesi ve üstlendiğimiz sorumluluklar gözönüne alındığında, müşterilerimizce makul ve adil olarak algılanacak şekilde belirlemek
Tekden Uluslararası Bağ. Den. Dan. ve Rev. A.Ş.
Adres: Postane Mh. Yalıboyu Cd. No:79/10 Tuzla, İstanbul
Tel: +90 555 274 33 22